CONCURS: ADJUDICACIÓ DEL BAR DE LA FESTA MAJOR

Dijous, 8 de juny de 2017 a les 00:00

La Comissió de Festes de l’Ajuntament d’Ullastrell convoca el Concurs per cedir la gestió del bar de la Festa Major 2017.

Es regularà per les següents BASES DE CONVOCATÒRIA:

  • L’objecte del concurs és la gestió del servei del bar de Festa Major durant els dies 12, 13, 14 i 15 d’Agost 2017.
  • El concurs queda obert a les entitats locals registrades al REMU i a restauradors locals amb seu social a Ullastrell.
  • Qui vulgui optar per portar la gestió ha de presentar una instància a l’Ajuntament d’Ullastrell en nom de l’entitat o restaurador/a abans de l’1 de JULIOL de 2017 amb la següent documentació mínima:
    • Idea/projecte de la gestió del Bar durant els dies de Festa Major.
    • Detall dels productes ofertats i breu llista de preus.
    • Nombre de persones amb que compta l’entitat/restaurador durant aquells dies.
    • Si s’escau: Activitats que proposin realitzar des de la mateixa entitat
    • Si dues entitats o més s’uneixen per sol·licitar-ho conjuntament, especificar-ho amb claredat a la instància.
  • Drets de l’entitat o restaurador/a
    • Tindrà el dret d’ocupar un espai (m2 a concretar) a la zona principal d’activitats amb connexió elèctrica sense cost.
    • La recaptació del 100% dels guanys que obtingui. En cas de pèrdues no podrà reclamar danys a l’Ajuntament d’Ullastrell. Els beneficis obtinguts, en cas d’una entitat, no serà en cap cas lucratiu i haurà d’anar íntegrament al fons de l’entitat. En el cas de l'adjudicació del bar a un restaurador/a, els beneficis són per a l'adjudicatari.
  • Deures de l’entitat o restaurador/a
    • Tenir el servei de bar obert sempre que hi hagi una activitat.
    • Oferir servei de bar a les taules.
    • Obsequiar el primer dia de Festa Major un piscolabis popular després del Pregó.
    • A la nit, el bar es tancarà com a màxim  45 minuts després de  l’última actuació.
    • Mantenir neta la zona del bar i voltants, control dels WC’s, recollir cadires, netejar taules, escombrar i buidar papereres després de cada activitat.
    • Ubicar les taules segons el plànol elaborat per la Comissió de Festes segons cada activitat.
    • L’adquisició del material de bar i productes alimentaris, (neveres, sortidors,...) anirà a càrrec de l’entitat /restaurador-a. Així mateix les taules i cadires son municipals.
    • Respectar i fer respectar el descans dels veïns.
  • Criteri d’adjudicació: La Comissió de Festes serà el jurat que decidirà l’adjudicatari/a del bar.
  • Qualsevol qüestió no resolta aquí serà competència de la Comissió de Festes.

Qualsevol dubte que us pugui sorgir podeu enviar un correu electrònic dirigit a la Comissió de Festes a ullastrell@ullastrell.cat

 

Darrera actualització: 08.06.2017 | 14:08