Nou servei d'atenció personalitzada als usuaris del CAP Ullastrell

Divendres, 31 de juliol de 2020 a les 18:30

A partir de dilluns 3 d'agost.

S'habilita el telèfon 93.730.44.48 en exclusiva per a persones usuàries del CAP d’Ullastrell. Amb això aconseguirem un servei molt més proper i àgil.

Els horaris d’atenció telefònica seran els següents:

Dilluns 8h a 11h

Dimarts 8h a 11h

Dimecres de 15h a 17h

Dijous de 15h a 17h

Divendres de 8h a 11h

 

** Mitjançant aquest telèfon podrem resoldre dubtes, concertar cites o demanar baixes o receptes, al fer la trucada el personal ens guiarà amb els següents passos a seguir.

 

Fora d’aquests horaris:

-          - Trucar a Integralia Vallès 93.738.40.30 de 8h a 20h

-          - Trucar al 061 (24h)

-          - Fer ús de l’aplicació o web LA MEVA SALUT https://lamevasalut.gencat.cat/web/cps/welcome

 

A mode informatiu, actualment les visites presencials estan organitzades de la següent manera:

 

Al CAP Rambla:

-          - La patologia respiratòria aguda d´adults

 

 

Al CAP OEST

- Atenció centralitzada pediatria tot Terrassa i pobles voltant.

- Atenció de la patologia no suggestiva de COVID19 dels adults.

-  Laboratori; extraccions a adults, sintrom i extraccions pediatria.

 

Urgències:

CAP RAMBLA de 9h a 20h

- Mutua Terrassa 24h 365 dies any

 

Darrera actualització: 31.07.2020 | 18:21