Preinscripcions a la Llar d'Infants el Cucut 2023-2024
Sobre les preinscripcions 2023-2024
La preinscripció a la Llar d'Infants Municipal “El Cucut” serà del 8 al 19 de maig 2023. Preferentment sol·licitem que la inscripció es faci de forma telemàtica, adjuntant la documentació a una instància genèrica. Així mateix, En cas de no poder-se fer telemàtica es podrà presentar la instància amb documentació adjunta a l'OAC (Oficina d'Atenció Ciutadana) de l'Ajuntament d'Ullastrell.
Calendari del tràmit:
- Presentació de sol·licituds: del 8 al 19 de maig de 2023
- Publicació de relacions baremades de sol·licituds: 1 de juny de 2023
- Termini per presentar reclamacions: del 2 al 8 de juny de 2023
- Sorteig del número de desempat: entre el 9 i el 13 de juny de 2023
- Publicació de la relació definitiva d'alumnat admès:15 de juny de 2023
- Període de matrícula: 16 al 22 de juny de 2023
*En cas que el nen/a encara no hagi nascut però es tingui intenció d'apuntar-lo durant el curs, cal enviar un correu (elcucut@hotmail.com) i així poder fer les previsioins de cara al curs vinent.
Quin cost té:
El trà mit de preinscripció és gratuït. Els preus del servei son els regulats per l'ordenança reguladora i els poden trobar adjunts
Cal aportar:
-
Imprès de sol·licitud
- Fotocòpia del llibre de famÃlia on hi consti el nen/a.
- Fotocòpia de la targeta sanità ria del nen/a.
- Fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor. Si l´adreça que figura en el DNI no coincideix amb la del full de sol.licitut, certificat d´empadronament de qui té la pà tria potestat o tutela de l´alumne/a i resguard de la renovació del carnet.
- Cal acreditar tot el que, a efectes de barem, sigui necessari: discapacitat, beneficiari de la prestació econòmica de la renda mÃnima d´inserció, carnet de famÃlia nombrosa, malaltia crònica de l´alumne, etc.
Canals de tramitació:
-
Telemà ticament
Cal adjuntar la documentació a una instà ncia genèrica
Tramitar ara -
Presencial