Logística de Festa Major

Dijous, 25 de maig de 2017 a les 12:20

Tal com portem fent des de fa uns anys, aquest cop  també obrim la possibilitat que una entitat sigui l’encarregada de portar el tema logístic/organitzatiu dels dies de la Festa Major.

Això consisteix en:

- Descarregar, carregar, moure,  col·locar, ... Taules i cadires i altra infraestructura.

- Tenir una o dues persones abans i després de cada activitat per ser el vincle de l’organització i no falti res.

- Controlar que tot es faci dins el temps previst

- Esperar a cada artista que arribi i ensenyar on actuarà, camerinos, ...

-En general, tot el que seria logística i control dels actes, previ i posteriorment.

 

No cal dir que la brigada municipal prèviament haurà posat tot en ordre i que mentre duri la Festa Major la Comissió de Festes anirà supervisant cada acte i en cap moment l’entitat organitzadora estarà sola, ja que sempre tindrà algú de contacte.

L’entitat que es vulgui oferir haurà d’entrar una instància genèrica a l’Ajuntament sota el títol: Sol·licitud a l’organització de la Festa Major 2017.

Exposant que voleu ser l’entitat que donarà suport logístic a l’organització de la Festa Major 2017 i el nombre de persones que podreu ser aquells dies (majors d’edat) i un nom del responsable de l’entitat.

Es podrà entregar a l’Ajuntament o per seu electrònica del web com a màxim el dia  3 de juliol.

L’entitat haurà d’estar legalment constituïda i inscrita al REMU.

Com a contrapartida, s’ofereix una subvenció a fons perdut per a l’entitat de 1.000 € com a suport a l’organització de la Festa Major.

 

L’entitat que resulti, farà una reunió prèvia amb la Comissió de Festes el qual se li entregarà un llistat bàsic de les feines una vegada tinguem el programa tancat.

Darrera actualització: 25.05.2017 | 12:55