Tràmits i gestions
Comunicació d'obres sense llicència
Comunicació, que es fa a l'ajuntament, de la realització de qualsevol obra, sempre que:
- No suposi canvis en obertures, parets, pilars i sostres, ni en la distribució interior dels edificis.
- No suposi muntatge de bastides.
- No afecti l'estructura de l'edifici.
- No afecti façanes, paviments exteriors i patis interiors.
- No afecti edificis catalogats o zones especialment protegides.
- En parcel·les, no suposi la destrucció de jardins existents, ni tala d'arbres ni moviment de terres.Comunicació prèvia d'instal·lacions fotovoltàiques
Per iniciar la tramitació cal adjuntar la informació que es referencia a una instància genèrica
Concessió de targes d'armes - categoria 4
DOCUMENTACIÓ PERSONAL A REQUERIR
Si l’interessat és MENOR D’EDAT
- Document d'identificació (DNI, NIE, passaport) de la persona sol·licitant titular de la targeta.
- Document d’identificació (DNI, NIE, passaport) del pare, mare, tutor o representant legal.
- Document que acrediti la filiació o tutela legal del menor.
Serà necessària la presència del menor i del pare, mare, tutor o representant legal per finalitzar la tramitació i recollir la targeta.
Si actua una PERSONA AUTORITZADA – Representant Legal
- Representació legal de la persona sol·licitant (poder notarial, escriptura, assimilat).
- Document d’identificació (DNI, NIE, passaport) de la persona autoritzada.
- Fotocòpia del document d’identificació (DNI, NIE, passaport) de la persona sol·licitant / titular de la targeta