L’Il·lm. Sr. Jaume Puig i Puig , Alcalde de l’Ajuntament d’Ullastrell,
PRIMER: La RESOLUCIÓ SLT/1905/2020 afecta a tot el territori de Catalunya i prohibeix, per raons de salut pública, el consum compartit de begudes alcohòliques a la via pública i la resta d’espais oberts al públic.
Aquesta prohibició no afecta al consum en locals o espais autoritzats per la corresponent llicència.
SEGON: Correspon als ajuntaments inclosos en l’àmbit territorial i a l’Administració de la Generalitat de Catalunya, en l’àmbit de les seves competències, les funcions de vigilància, inspecció i control de les mesures establertes en la Resolució.
L’incompliment de la mesura recollida en aquesta Resolució és objecte de règim sancionador, d’acord amb la legislació sectorial aplicable, i en particular conforme a les previsions de la Llei 20/1985, que tipifica com a infracció greu, sancionable de 3.001 a 15.000 euros, les infraccions que siguin concurrents amb infraccions sanitàries lleus.
La qual cosa es comunica per al seu coneixement general i compliment.
Jaume Puig Puig
Alcalde d’Ullastrell
Ullastrell, 28 de juliol de 2020