Arribada de la Flama del Canigó a Ullastrell i l'encesa de la foguera de Sant Joan
Divendres, 26 de juny de 2026
El passat 23 de juny vam viure una vesprada molt especial amb l'arribada de la Flama del Canigó a Ullastrell i l'encesa de la foguera de Sant Joan, mantenint viva aquesta tradició tan nostrada
Volem agrair especialment al Club de Muntanya i a "Ullastrell per la independència" la seva implicació, esforç i compromís perquè aquesta celebració sigui possible.
Gràcies a totes les persones que hi vau participar i vau compartir aquesta nit tan màgica