CONCURS ADJUDICACIÓ DEL BAR DE LA FESTA MAJOR
Â
La Comissió de Festes de l'Ajuntament d'Ullastrell convoca el Concurs per cedir la gestió del bar de la Festa Major 2014.
Â
Es regularà per les següents BASES DE CONVOCATÒRIA:
1.   L'objecte del concurs és la gestió del servei del bar situat a la Pista durant els dies 14, 15, 16 i 17 d'Agost 2014.
Â
2.   El concurs queda obert a les entitats locals registrades al REMU i a restauradors locals amb seu social a Ullastrell.
Â
3.   Qui vulgui optar per portar la gestió ha de presentar una instà ncia a l'Ajuntament d'Ullastrell en nom de l'entitat o restaurador/a abans del 30 de JUNY de 2014 amb la següent documentació mÃnima:
-      Idea/projecte de la gestió del Bar durant els dies de Festa Major.
-Â Â Â Â Â Â Detall dels productes ofertats i breu llista de preus.
-Â Â Â Â Â Â Nombre de persones que compte l'entitat/restaurador durant aquells dies.
Si s'escau:
-Â Â Â Â Â Â Activitats que proposin realitzar des de la mateixa entitat
Si dues entitats o més s'uneixen per sol·licitar-ho conjuntament, especificar-ho amb claredat a la instà ncia.
Â
4.   Drets de l'entitat o restaurador/a
-      Tindrà el dret d'ocupar un espai (mts. a concretar) a la Pista poliesportiva amb connexió elèctrica sense cost.
-      La recaptació del 100% dels guanys que obtingui. En cas de pèrdues no podrà reclamar danys a l'Ajuntament. Els beneficis obtinguts, en cas d'una entitat, no serà en cap cas lucratiu i haurà d'anar Ãntegrament al fons de l'entitat. En el cas de l'adjudicació del bar a un restaurador/a, els beneficis són per a l'adjudicatari.
Â
5.   Obligacions de l'entitat o restaurador/a
-Â Â Â Â Â Â Tenir el servei de bar obert sempre que hi hagi una activitat a la Pista o laterals
-Â Â Â Â Â Â Oferir servei de bar a les taules.
-      Obsequiar el primer dia de Festa Major un berenar popular després del Pregó.
-      A la nit, el bar es tancarà com a mà xim 45 minuts després de la última actuació.
-      Mantenir neta la Pista, laterals i lavabos. Recollir cadires, netejar taules, escombrar i buidar papereres després de cada activitat.
-      Ubicar les taules segons el plà nol elaborat per la Comissió de Festes segons cada activitat.
-      L'adquisició del material de bar i productes alimentaris, (neveres, sortidors,...) anirà a cà rrec de l'entitat /restaurador-a. Aixà mateix les taules i cadires son municipals.
-      Respectar i fer respectar el descans dels veïns.
Â
6.   Criteri d'adjudicació:
La Comissió de Festes serà el jurat que decidirà l'adjudicatari/a del bar.
Â
7.   Qualsevol qüestió no resolta aquà serà competència de la Comissió de Festes.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Qualsevol dubte que us pugui sorgir podeu enviar un mail dirigit a la Comissió de Festes a ullastrell@diba.cat
Regidoria de Cultura
Â