CONCURS PORTADA PROGRAMA FESTA MAJOR 2016

Dimecres, 4 de maig de 2016
La Comissió de Festes de l'Ajuntament d'Ullastrell convoca el Concurs per escollir la portada del programa i la imatge del pòster anunciador de la Festa Major d'enguany. Bases del concurs: • 1. Poden presentar-se al concurs les persones físiques majors de 18 anys i amb caràcter individual. Les obres presentades hauran de ser originals i inèdites. Cada participant podrà presentar un màxim de dues obres. • 2. El tema del cartell és obert, però ha de ser adient a la festa que motiva el concurs. • 3. Les obres presentades no podran estar signades per l'autor/a, si bé, la portada/pòster podran ser signats abans de la seva reproducció. • 4. Les mides de l'obra presentada seran de 10.5cm. x 21.5cm. Podrà ser tan en vertical com en horitzontal. • 5. A l'obra haurà de constar-hi obligatòriament el següent text: FESTA MAJOR D'ULLASTRELL - 13, 14, 15, i 16 d'Agost de 2016 • 6. Es presentaran en dos sobres -A i B- de la següent manera: • Darrera l'obra s'anotarà el títol que l'autor/a voldrà anomenar-la i es posarà dins un sobre tancat (sobre A). Per altra part, a la portada d'un altre sobre, el nom de l'obra i a l'interior una targeta amb el nom i cognoms, núm. DNI i telèfon i/o mail de contacte amb l'autor/a (sobre B). Els dos sobres estaran tancats i s'entregaran per separat al mateix moment. • 7. Els treballs es podran presentaran fins el dijous 30 de Juny 2016 a les 14h. a les Oficines Municipals. • 8. Els originals presentats podran ser en qualsevol tècnica reproduïble en impremta. Al guanyador/a se li farà entregar posteriorment l'obra en format digital i haurà de col•laborar per la difusió final de la portada/pòster. • 9. El premi serà de 200€ i el nom del guanyador/a figurarà en un lloc destacat del programa. • 10. L'obra guanyadora i tots els drets de reproducció quedaran en propietat de l'Ajuntament d'Ullastrell. • 11. Les obres presentades, una vegada triada l'obra guanyadora, s'exposaran al Casal Cultural. • 12. Els autors de les obres no premiades podran recollir-les a les oficines municipals a partir del 1 de setembre en horari d'oficina. L'Ajuntament no en serà custodia passats 60 dies naturals, fet que no originarà cap indemnització o compensació en cas que no siguin recollits en termini. • 13. La participació d'aquest concurs comporta la total acceptació d'aquestes bases. • 14. El veredicte del jurat serà inapel•lable i qualsevol aspecte no previst per aquestes bases serà resolt pel mateix. Qualsevol dubte que us pugui sorgir podeu enviar un mail dirigit a la Comissió de Festes aullastrell@ullastrell.cat Regidoria de Cultura
Darrera actualització: 19.09.2016 | 12:02