Contactar
Idiomes
CatalÃ
CastellÃ
Anglès
Alemany
Francès
03.05.2025 | 06:01
Cercar:
Ajuntament
Serveis i trà mits
El municipi
Actualitat
Adreces i telèfons
Ajuntament
Salutació de l'Alcalde
Consistori
Equip de Govern
Oposició
Pla de mesures Antifrau i Codis de Conducta
Organigrama
Regidories
Pla de Govern
Agenda institucional de l'alcalde
Cà rrecs de confiança
Organització municipal
Ple Municipal
Junta de Govern Local
Comissió especial de comptes
Representant a l'Associació Parc Rural de Montserrat
Grups municipals
Retribucions dels cà rrecs electes
Resultats electorals
Responsable de premsa
Informació Oficial - transparència
Tauler d'anuncis
Perfil de contractant
Perfil del contractant
Contractes
Convenis
Normativa
Gestió documental i arxiu
Reglaments i Ordenances generals
Normativa urbanÃstica
Ordenances Fiscals
Ple municipal
Juntes de govern
Comissions informatives
Comissió especial de comptes
Mocions
Informació econòmica
Proveïdors (PMP)
Convocatòria de personal
Pla d'actuació de Mandat (PAM)
Plans, campanyes i programes
Festes locals
Calendari fiscal
Convenis
Dret d'accés a la informació pública
Inventari de béns
Inventari de béns
Subvencions i ajuts
2024
Subvencions 2024
Ajuts socials 2024
2023
Ajuts socials 2023
Subvencions 2023
2022
Subvencions 2022
Ajuts socials 2022
2021
Ajuts Socials 2021
Subvencions 2021
2020
Ajuts socials 2020
Subvencions 2020
2019
Ajuts socials 2019
Subvencions 2019
2018
Ajuts 2018
Subvencions 2018
2017
Ajuts 2017
Subvencions 2017
2016
Subvencions 2016
Ajuts 2016
2015
Ajuts 2015
Subvencions 2015
Govern obert i transparència
Tranparència
Informació institucional i organitzativa
Equip de govern
Oposició
Padró Municipal d'Habitants
Recursos Humans
Expedients administratius no inclosos en altres à mbits
Gestió econòmica i contractació
Gestió tributà ria
Registres municipals
Educació
Usuaris de serveis municipals
Videovigilà ncia
Registre d'interessos
Participació ciutadana
Promoció econòmica i ocupació
Relacions institucionals
Gestió dels sistemes d'informació i de la seguretat
Serveis socials
Seguretat ciutadana
Bústia Ètica i de Bon Govern
Gestió de queixes i suggeriments rebuts.
Serveis i trà mits
Notificació electrònica
Punts d'atenció oficial - Oficines
Carta de Serveis
Trà mits i gestions
Carpeta ciutadana
Impostos
Factura electrònica
El municipi
Com arribar
Transport públic
Aparcaments
Espais Culturals
Casal Cultural
El Progrés
Biblioteca Josep Massagué
Municipi cardioprotegit
Calendaris d'Espais
Guia del municipi
Equipaments
Empreses i comerços
Entitats i associacions
Plà nol / Guia de carrers
Informació del municipi
Introducció
Història
El municipi en xifres
Patrimoni
Mapa de Patrimoni Cultural
Turisme
Visita virtual a Ullastrell
Festes i fires
Llocs d'interès
Rutes
On dormir
On menjar
Informació geogrà fica
Entitats i associacions
Participació ciutadana
Informació
Espais de participació ciutadana
Processos participatius
Actualitat
NotÃcies
Agenda
Avisos
Butlletà digital
Butlletà municipal
Agenda de municipis veïns
Opinions dels grups polÃtics
Rss
Hemeroteca
Adreces i telèfons
Principals
Directori
home
Actualitat
NotÃcies
Agenda
Avisos
Butlletà digital
Butlletà municipal
Agenda de municipis veïns
Opinions dels grups polÃtics
Rss
Hemeroteca
NotÃcies
Agenda
Avisos
Butlletà digital
Butlletà municipal
Agenda de municipis veïns
Opinions dels grups polÃtics
Rss
Hemeroteca
Organització nou Ajuntament - Circular informativa
Ajuntament d'Ullastrell
Dijous, 9 de juliol de 2015
El passat dimarts dia 7 de Juliol es va celebrar el primer ple en sessió extraordinà ria per aprovar les diferents caracterÃstiques de funcionament del nou ajuntament i es dona aixà el tret de sortida per al mandat 2015-2019. A grans trets el nou consistori queda organitzat de la següent manera: ALCALDE Sr. Joan Ballbè Herrero ( ERC ) , escollit alcalde el passat dia 13 de Juny en el Ple de Constitució amb 8 regidors a favor. TINENTS D’ALCALDE Primer Tinent d’Alcalde: Senyor Jaume Puig i Puig. Segon Tinent d’Alcalde: Senyora. Dolors Sucarrats i Paloma. Tercer Tinent d’Alcalde: Sra. Mercè Rodó Vilardell. ORGANITZACIÓ PLENS Les sessions ordinà ries del Ple de la corporació que es convocaran amb carà cter periòdic, tindran lloc el penúltim dimecres no festiu de cada trimestre a les 20:00 hores, exceptuant el mes d’agost. En cas que aquest sigui festiu, les sessions plenà ries en primera convocatòria es realitzaran el primer dimecres immediatament posterior. La primera sessió ordinà ria del Ple de la corporació es celebrarà el dia 22 de juliol de 2015. JUNTA DE GOVERN LOCAL La Junta de Govern Local que estarà integrada per l’Alcalde i tres regidors/es: PRESIDENT: Joan Ballbè i Herrero VOCAL: Jaume Puig i Puig VOCAL: Dolors Sucarrats Paloma VOCAL: Mercè Rodó i Vilardell. El Govern Local, igual que en l’anterior mandat va convidar a ser membres de la Junta de Govern als regidors de l’oposició Sra. Magda Rodó i Rodó ( Grup Municipal de CIU) i Sr. Claudi Puig i Paloma (Grup Municipal de UGO) amb la voluntat de fer partÃcips a tots els partits del coneixement de la presa de decisions i com a mostra de transparència. Ambdós partits van rebutjar expressament l’oferiment i han renunciat a formar-ne part. Les Juntes es portaran a terme de forma mensual i seran els dimecres a les 17.00 h. Us detallem a continuació l’organigrama de regidories per aquest mandat i els seus responsables: CARTIPÀS Sr. Joan Ballbè i Herrero : Alcaldia, Hisenda , Ensenyament, Sr. Jaume Puig i Puig ( Portaveu del Govern) : Promoció Local ( obres i serveis i promoció econòmica), Joventut. Sra. Dolors Sucarrats i Paloma: Urbanisme i Governació. Sra. Lourdes Sirisi Margarit: Cultura i Festes. Sr. Francesc Duran Madrid: Esports i Entitats. Sra. Elisabeth Casanovas Feliu : Salut pública, Comunicació Sr.Joan Mesa Lao : Medi Ambient Sra. Mercè Rodó i Vilardell: Atenció a les persones ( serveis social i ocupació) DIFERENTS COMISSIONS A destacar la creació de la Comissió d’Estudi del funcionament del Patronat del Casal a fi d’estudiar com millorar la gestió i el funcionament de l’edifici. A més s’han creat comissions per a cada regidor i les seves regidories per tal de tenir traspà s d’informació amb els grups de l’oposicó. Patronat Junta Rectora President: CecÃlia Aynés Vocal: Maria Vilajosana Vocal: Josep Rodó Consell Escolar Municipal President: Joan Ballbè i Herrero Vocal: Mercè Rodó i Vilardell Vocal: Miquel Puig i Carreras Vocal: Claudi Puig i Paloma PAM President: Joan Ballbè i Herrero Vocal: Jaume Puig i Puig Vocal: Dolors Sucarrats i Paloma Vocal: Lourdes Sirisi i Margarit Vocal: Francesc Duran i Madrid Vocal: Mercè Rodó i Vilardell Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental Sr. Joan Mesa i Lao Consorci de Turisme del Vallès Occidental Sr. Jaume Puig Comissió d’Estudi del funcionament del Patronat President: Lourdes Sirisi i Margarit Vocal: Joan Ballbè i Herrero Vocal: Magda Rodó i Rodó Vocal: Mercè Rodó i Vilardell Vocal: Claudi Puig i Paloma Vocal: CecÃlia Aynés DEDICACIONS I REMUNERACIÓ Igual que l’anterior mandat queden atorgades la Dedicació exclusiva (37’5 hores/setmanals ) al Sr. Joan Ballbè Herrero (Alcalde) i dedicació parcial ( 18.75 hores/setmanals) al 1er Tinent d’Alcalde , enguany Sr. Jaume Puig . Amb la voluntat d’actualitzar les retribucions i els recursos que disposa l’Ajuntament s’han acordat les següents quantitats: Sou Alcaldia : 32.340 € bruts/anuals que suposa un increment del 10% respecte a la quantitat fixada al 2008 i que des de llavors no havia estat actualitzada. La retribució del 1er Tinent d’Alcalde és proporcional a la dedicació , i per tant suposa 16.710 € bruts/anuals. L’Ajuntament continua estan per sota dels topalls marcats per la llei estatal que per un municipi com el nostre marquen sous de fins a 40.000 euros anuals i la possibilitat de tenir 2 dedicacions exclusives. Amb la mateixa voluntat ,les assignacions als regidors queden aixÃ: Regidors govern: 350 €/mes que suposa + 22% Regidors oposició: 125 €/mes que es tradueix en un augment del +25% Subvenció a partits: 40x regidor /grup amb lÃmit de 200 per grup municipal. PACTE DE GOVERN Com ja es va anunciar fa uns dies us fem saber que els grups municipals d’ERC i Junts Per Ullastrell han arribat a un acord de govern per aquesta legislatura i per tant aquest govern estarà format per 7 regidors de ERC i 1 de Junts Per Ullastrell, mentre que CiU i UGO formaran l’oposició. Govern Municipal d’Ullastrell Ullastrell, 8 de Juliol de 2015
Compartir
Tweet
Darrera actualització: 19.09.2016 | 11:55
Ajuntament d'Ullastrell